Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Emmerich, Duitsland van Jeltske Jansen - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Emmerich, Duitsland van Jeltske Jansen - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen...

Door: Jeltske Jansen

Blijf op de hoogte en volg Jeltske

19 Juli 2015 | Duitsland, Emmerich

Wauw... De tijd vliegt. Al over 6 dagen vetrek ik naar het zonnige Kroatië om daar in het mooie plaatsje Sibenik als reisleiding voor Cirkel Vakanties aan de slag te gaan. Na wat onzekerheid over vertrek data mag ik over 6 dagen toch op de bus stappen om waarschijnlijk meer dan 24 uur te reizen. Maarja, dat kan net als de vorige keer ook 30 uur worden, dus het kan alleen maar meevallen. Op z'n minst hou ik er een paar "Het-land-van-laaf" voeten aan over. Wat ik kan verwachten zal mij benieuwen, ook voor mij is dit de eerste keer! Aan de collega's zal het niet liggen, die zijn top!

Voor de mensen die Cirkel Vakanties niet kennen; dit is een reisorganisatie die reizen verzorgd voor een-ouder gezinnen (bijv. gescheiden of overleden ouder(s) ) Maar ook samengestelde gezinnen. Het is voor zulke doelgroepen namelijk wat moeilijker om op vakantie te gaan. Door middel van leuke activiteiten voor de kids nemen wij hen die druk iets af. Maar ook zijn er natuurlijk activiteiten voor alleen de ouders, zoals wijnproeferij/stedentrips.

Zelf ben ik als gast ook eens met Cirkel meegeweest, naar exact dezelfde locatie als waar ik nu werken mag! Dat heeft zo'n goeie indruk achter gelaten op mij als jonge tiener. Ik hoop dat ik ook ouders en kids een topvakantie mag bezorgen! (En ook een beetje bruin mag worden ofcourse ;-) )